Niestety, ale jeszcze musimy poczekać na otwarcie naszych ukochanych siłowni. ☹️ Sytuacja do robienia “formy” nie do końca nam sprzyja, ale nie ma rzeczy niemożliwych. 💪🏻 To od nas zależy jak wykorzystamy ten czas. Nie należy szukać wymówek, a wziąć się za siebie. ❗️ Świetnym pomysłem są treningi na świeżym powietrzu. 🏋🏻‍♀️ Każdy z nas wie, że aktywność fizyczna jest nam potrzebna i wpływa nie tylko na wygląd.  Dlaczego warto podnieść się z kanapy i wziąć się za siebie ❓

Zalety ćwiczen na zewnątrz:


1️⃣ Obniżenie stresu 💆🏻‍♀️
Podczas aktywności fizycznej możemy wyładować swoje negatywne emocje i zapomnieć o problemach. Na treningu skupiamy się przede wszystkim na odpowiedniej technice ćwiczeń oraz na ciężarze.
2️⃣ Poprawienie swojej odporności 🦠
Nie od dziś wiadomo, że sport pomaga nam w walce z wirusami czy bakteriami. Trenując – jesteśmy mniej podatni na różnego rodzaju choroby, na przykład na przeziębienie. Nasz system immunologiczny zostaje wzmocniony, w efekcie czego możemy cieszyć się zdrowiem przez cały rok.

3️⃣ Obniżenie ryzyka chorób sercowych ❤️
Serce kiedy jest pobudzone bije szybciej. Dzięki temu zabiegowi pompuje więcej krwi i rozprowadza je po wszystkich tkankach, przez co nasze mięśnie oraz tkanki są lepiej ukrwione. Nasza kondycja się polepsza i nie łapiemy zadyszki przy wchodzeniu na trzecie piętro. Poprzez aktywność fizyczną zmiejszamy ilość złego cholesterolu we krwi przez co unikniemy takich chorób jak zawał serca czy udar mózgu.

4️⃣ Obniżenie masy ciała ⬇️
Poprzez regularne treningi, które idą w parze z prawidłowym, racjonalnym żywieniem jesteśmy w stanie zdziałać cuda.

Treningi w plenerze mogą być równie efektywne jak te na siłowni. Posiadamy sprzęt, dzięki któremu możemy wykonać wszystkie zaplanowane ćwiczenia. 🤸🏻‍♂️ Oczywiście jest on dezynfekowany, zachowane są wszystkie środki ostrożności. Dużym plusem jest dostępność słońca, dzięki któremu dostarczymy sobie witaminę D, która jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania każdego człowieka. 🌞 Oddychamy świeżym powietrzem, które dotleni caly nasz organizm. 💦Dzięki niemu również możemy przełamać rutynę i otworzyć się na nowy rodzaj treningu – trening w plenerze. Rozwijamy się wszechstonnie. Nie ma tu mowy o monotonii❗️

Podczas treningów w plenerze możemy skupić się na redukcji tkanki tłuszczowej, poprawie wydolności, koordynacji, stretchingu czy nawet zwiększeniu masy mięśniowej. 🚴‍♀️🥊 Drabinki, hantle, TRX oraz wiele, wiele innych są w stanie nam to zapewnić.

Warto być otwartym, przełamywać swoje granice i próbować czegoś nowego! Przełamujmy nasze granice. Do odważnych świat należy! 🙂