Trener personalny dla kobiet w ciąży

Ciąża to czas, w którym szczególnie ważna jest dbałość o zdrowie. Wymaga nie tylko zmiany niektórych dotychczasowych nawyków, ale również modyfikacji stosowanego do tej pory planu treningowego. Trening w ciąży przystosowywany jest do etapu ciąży i koncentruje się przede wszystkim na utrzymaniu kondycji oraz na wzmacnianiu siły mięśni, które w tym okresie ulegają osłabieniu. Co bardzo ważne, odpowiednio zaplanowana i prowadzona gimnastyka wpływa także na poprawę samopoczucia przyszłej mamy, skutecznie łagodząc typowe ciążowe dolegliwości. Ćwiczenia podczas ciąży pozwalają zadbać o kręgosłup, minimalizując jego bolesność, usprawniają trawienie i łagodzą zaparcia, a także niwelują poczucie zmęczenia. Ponadto poprawiają funkcjonowanie układu oddechowego oraz krwionośnego, przez co ułatwiają ciężarnej zniesienie wysiłku związanego z ciążą oraz porodem. Ważną zaletą treningu w ciąży jest również zapobieganie nadmiernemu przyrostowi wagi oraz szybsze odzyskiwanie sprawności w okresie połogu. To tylko niektóre korzyści wynikające z aktywności fizycznej w ciąży – aby jednak systematyczny ruch nie stwarzał zagrożenia dla mamy ani dziecka, należy zwrócić się o pomoc do doświadczonego trenera personalnego.

Ćwiczenia w pierwszym trymestrze ciąży

O rodzaju oraz intensywności ćwiczeń wykonywanych w ciąży nie warto decydować samodzielne, gdyż może to nieść poważne konsekwencje dla zdrowia, a nawet być przyczyną poronienia. Jako trener personalny dla kobiet w ciąży mam odpowiednią wiedzę, by zaplanować bezpieczny, a przy tym efektywny trening dla przyszłej mamy. Zaproponowany przeze mnie plan treningowy zostanie dopasowany do trymestru ciąży i planowanej metody porodu, a jednocześnie będzie uwzględniał Twoje indywidualne predyspozycje – to bardzo ważne, ponieważ każda kobieta inaczej przechodzi okres ciąży, a to wiąże się z potrzebą doboru innych ćwiczeń. Zarówno ćwiczenia w pierwszym trymestrze ciąży, jak i na dalszych jej etapach nie mogą być forsujące ani obciążające dla brzucha i muszą uwzględniać zmiany zachodzące w organizmie – aby mieść pewność, że aktywność fizyczna nie zaszkodzi ani Tobie, ani Twojemu dziecku, zaufaj profesjonalnemu trenerowi. Zachęcam do kontaktu nie tylko panie, które chcą kontynuować treningi w trakcie ciąży, ale także wszystkie przyszłe mamy pragnące załagodzić ciążowe dolegliwości, utrzymać dobrą formę oraz przygotować się do porodu. Moje doświadczenie oraz wiedza pomogą osiągnąć zamorzony cel – a wszystko zgodnie z zasadami metodyki treningu i bezpieczeństwa.

Monika Kranich Trener Personalny Kobiet

Kontakt

Napisz do nas i umów się na pierwszy darmowy trening. Nie pożałujesz!

Numer telefonu

Numer konta

NRB: 07 8945 0002 0017 0569 3000 0010 Łukasz Kończak